Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/u729676126/public_html/conectare.php on line 21

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u729676126/public_html/smarty/Smarty_Compiler.class.php on line 270
Acel ceva care conteza
Cauta in articolele LTISD
Bun venit la LTISD Pentru stimularea participarii tinerilor intreprinzatori la viata politica si sociala din Romania, s-a constituit Liga Tinerilor Intreprinzatori Social Democrati, denumita prescurtat LTISD. Liga Tinerilor Intreprinzatori Social Democrati este formata din membri de partid si simpatizanti, care sunt proprietari sau manageri de societati comerciale din toate domeniile economiei, adera la principiile si idealurile social-democrate si militeaza pentru indeplinirea programului politic si social al PSD.

Acel ceva care conteza Adaugata de Elena Hohota la 18.05.2012

   Pentru a fi prima din segmentul sau de piata, o companie trebuie sa fie diferita de concurenta sa, încercand cu fiecare zi sa devina din ce în ce mai buna. Intrebarea este care sa fie acel ceva care face diferenta si se dovedeste a fi important pentru clienti ?      Sigur, se subintelege ca toti consumatorii se astepta sa primeasca nici mai mult nici mai putin decat echivalentul promisiunilor facute de vanzator, dar nu de putine ori am întalnit firme care nu isi respecta promisiunile sau nu vand produse si servicii de calitate. Orice firma care intra pe piata studiind defectele si lipsurile concurentei si care indeplineste criteriile nevoilor de baza ale produselor sau serviciilor furnizate, are un avantaj la start.    Succesul în afaceri provine din satisfacerea nevoilor clientilor mai bine decat concurenta. Intelegerea nevoilor clientului este punctul de baza al oricarei afaceri dupa proverbul ‘Clientul nostru stapanul nostru’ tocmai pentru a sti ce asteptari are si pentru a-l putea impresiona adaugand ceva în plus.

   Daca vrei sa unic, sa fii primul, sa fii ‘the one and only’ trebuie sa satisfaci nevoile de baza si apoi sa te gandesti sa fii diferit. Poti plusa oricand cu un bonus la produsele si serviciile pe care doresti sa le vinzi. Consumatorii nu pornesc la cumparaturi cautand produsul unic, acela care este diferit doar de dragul de a fi diferit, ei vor de fapt sa-si rezolve o problema. In concluzie o idee de afaceri de succes se cladeste pe doua criterii principale, rezolva chestiuni stringente pentru consumator si ofera beneficii unice sau diferite fata de concurenta pentru a da un plus de valoare.

   Pretul, usurinta cu care este gasit produsul si popularitatea acestuia sunt motivele principale prin intermediul carora se produce achizitionarea produselor sau serviciilor companiei.


Elena Hohota

Liga Tinerilor Intreprinzatori Social Democrati

Inapoi la pagina principala
Share

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u729676126/public_html/smarty/Smarty_Compiler.class.php on line 270